Szanowni Klienci, informujemy, że sklep działa bez zmian. Zamówienia realizowane są tak jak dotychczas.
Dokładamy również wszelkich starań by zamówienie dotarło do Państwa w nienaruszonym stanie. Dlatego:
- każda wysyłana paczka jest odpowiednio oznaczona (taśma ostrzegawcza lub/oraz naklejki np. "Uwaga szkło").
- wszystkie towary przechowujemy na własnym magazynie, dzięki czemu czas wysyłki przebiega bez opóźnień.
- każda wysyłana przez nas paczka kurierska jest ubezpieczona
Jeżeli towar, który otrzymasz, ma naruszone opakowanie, jest niekompletny lub uszkodzony przez przewoźnika, wypełnij druk reklamacyjny (protokół szkody) koniecznie w obecności kuriera. Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego nazwę i model. Jeżeli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, możesz w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. Jeżeli po rozpakowaniu okaże się, że produkt jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody. Jednocześnie w takiej sytuacji skontaktuj się z nami.